Uudised

Itaalia moe start-up omab Steve Jobs kaubamärki

Vaatamata jäljele, mida Steve Jobs’i töö kaasaja arvutitööstuse ajalukku ja meie laudadele jättis, on “seaduse mälu” mehe üldtuntusest teisel arvamusel. Nimelt kuulub kaubamärk ‘Steve Jobs’ nüüd kahele vennale Itaalia moetööstuses, kuna kummalisel kombel on jäänud nimi kaubamärgina Apple poolt kaitsmata, mida vennad  Barbatod oma huvides ära otsustasid kasutada. Kuigi tegevusvaldkond on hoopis teine, keskendudes rõivastele ja aksessuaaridele, ei ole vennad seotust tehnikahiiuga siiski varjanud, luues logo, mis kujutab endast suurt J- tähte, kust on tükk ära hammustatud ja mida katab leht. Kuigi see on hämmastavalt sarnane Apple logole, ei ole kohtu hinnangul põhjust kahe logo vahe seoseid luua, kuna näiteks  “J” ei ole söödav, vastupidiselt õunale. Ekspertide hinnangul ei ole lugu veel lõppenud ning Apple poolt võib tulla vastulöök.

 

Tagasi

Taasavati arendus- ja innovatsiooniosaku toet...

22. märtsil avanesid Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (varasemad EAS ja KredEx) pakutavate innovatsiooniosaku ja arendusosaku taotlusvoorud. Innovatsiooniosak...

Kaubamärkide võrdlemise alused

Kanal2 saates Õhtu! kajastati hiljuti kaubamärgivaidlusi, kus kaubamärgiomanikud on – vahel võidukalt, vahel mitte – leidnud sarnasusi...

World Trademark Review tunnustus

World Trademark Review, üks maailma juhtivaid kaubamärgialaseid väljaandeid, on avaldanud oma 2022. aasta piirkondlikud soovitused kaubamärgikaitse valdkonnas....